Wednesday 25 December 2013

Dan 44&45 : Advanced Open Water Course

Pocinjemooo!! Instruktor mi je Svajcarac koji poslednje 3 godine radi u Indoneziji, a poceo je na Sri Lanci, Rafael.
Sa mnom u grupi je par Holandjana i jedan Rus.
Za razliku od Open Water-a, ima par vezbi koje se rade u toku ronjenja ali znatno manje teorije. Akcenat je na navigaciji i deep dive-u. Kurs traje dva ili tri dana u zavisnosti od vrste ronjenja koje se izabere.

Ne mogu da objasnim recima  osecaj pod vodom. Vrlo je vazno da se covek opusti i ne panici, da pazi na disanje ( disati umereno i polako) i ne pravi mnogo pokreta. Ruke trebaju da budu mirne, najcesce vezane ispred ili iza ledja. Ribe osecaju svaki pokret, disanje, sve..
Prvog dana imamo dva zarona, od toga ce jedan biti sa vezbom navigacije.
Dugog dana tri
J Ovo me sve toliko obuzelo da stvarno razmisljam u pravcu Dive master-a. Najvaznije je da covek radio sto voli. Pa bih onda mogla da radim sezonu u Grckoj preko leta, a zimi da ronim. Zvuci dobro J))
Svako bira koju vrstu zarona zeli. Moj izbor se sveo na duboki zaron, nocni i identifikaciju riba. Pomisao da ce nakon kursa opet biti pauza me deprimira.

Ponosni napredni ronioci su resili da to proslave, pa smo otisli svi zajedno na veceru.
Nakon toga smo organizovali turnin u Gili pokeru, koji se razlikuje u odnosu na obican texas holdem po tome sto nema kladjenja pre flopa, i nema big i small blind-a.
Koliko radosti u samo jednom danu!!:) Danas je mojoj mami rodjendan, ja sam poslata advanced diver i pobedila u turniru! Nagrada 500.000 rupija! Ili bolje receno 500 000 jupijaaaa!!
Od tolikog uzbudjenja mislila sam da cu da poletim!
Odlazim do wc-a zaboravljajuci da mi se mobilni nalazi u dzepu od sorca. Blup!!! Neeeeeeee!!! Vadim rukama telefon istog trenutka! Imam zastitnu foliju i futrolu ali je ipak uslo malo vode..Pa zasto ovo da pokvari dan..Izvadila sam bateriju, memorijsku i sim kartice..Sutra cu ga staviti u pirinac da izvuce svu vodu, pa sta bude..
Ja sam advanced, ko ce sad da misli o telefonu
J)) Sreca,sreca, radost!

No comments:

Post a Comment