Monday 16 December 2013

Dan 30: Poslednji dan na Boracay-u

Problem sa karticom. Internet kartica mi jos nije gotova, trebalo bi da se ceka 7 dana, ali nije tako. Prijatelji kojima sam izasla u susret u toku leta me kuliraju, a trebala sam da dobijem neku kintu nazad. Nema veze, vise se nece ponoviti.
 A na grckoj kartici vise para nema.
Andreia je pokusala da mi bukira kartu sa njenom karticom,bezuspesno. Nije mi jasno sta se desava.
Zvala sam Jelenu da mi ona uzme, jer je preko neta mogla da se kupi karta iz Puerto Princese za Manilu za 25e, nije imala vremena da proverava da li moze da mi kupi kartu jer je bila sa drugaricom.
Ocekivala sam bar neku vrstu pomoci u vidu informacija, jer imamo konstantno problem sa strujom i internetom, ali sve se da resiti. Lako je biti prijatelj kada je zabava u pitanju. Prijatelji se pokazuju u nevoljama i hvala bogu, pravih prijatelja imam.
Ne zelim da provodim vreme u Manili, pa mi je najbolje ako samo uzmem kartu istog dana iz Puerto Princese za Manilu pa nastavim dalje.
Pokusavaj, pokusavaj, ne vredi..Idem do agencije..Kad ja tamo a ono medjutim..i oni imaju problema sa sistemom, ali ce biti moguce bukirati u toku dana. Ostavila sam podatke ali znam da necu biti mirna dok ne uzmem kartu. 
Upozorena sam od strane Marisel da na Palawanu skoro nikad nema struje,tako da ne mogu da racunam (cak i da mi legnu pare na racun), da cu moci da uzmem kartu online.
U kasno popodne agonija je bila gotova. Karta je kupljena. 

Happy hour kod Nemca na trecoj stanici pa Pirati za oprostajno vece.
Kod Nemca su kokteli upola cene do 20h, i rum kola za neverovatnih 25 pezosa :)
Bas mi je bio merak da cirkam iako se leti sutra.
 A sto pijes kad ti skodi??

No comments:

Post a Comment