Tuesday 4 March 2014

dan 46: Paranoja na Gili Air-u



U rancu koji sam nosila sinoc se nalazila torbica u kojoj je pasos i novac, i laptop.
U hostel sam se vratila kasno, i svi su vec spavali. Nisam mogla da pravim nikakvu galamu, samo sam izvadila bateriju iz telefona i kuckala malo sa mamom. Cim smo zavrsile ugasila sam laptop, ubacila ga u ranac i okrenula se na drugu stranu. Spavam na krevetu na sprat, i ja sam gore.
Probudila me galama u sobi, ustajem lagano..Otvaram ranac da stavim racunar da se puni i primecujem da mi nema torbice. Srce krece izbezumljeno da mi lupa i hvata me panika. Najsmesnije od svega sto sam sinoc pricala Rafiju ( instruktoru) i jos jednom liku o dogodovstinama iz Perua, i ne mogu da se saberem sta se desava.
Sto posto sam sigurna da je torbica bila tu kad sam legla da spavam, kako je moguce da mi je neko sa kreveta na sprat, pored glave uzeo????

10 minuta nisam bila pri sebi!!Nemam mnogo para, to je olaksavajuca okolnost ali pasos!!!! Razmisljam..ok, ako nista drugo, imamo bar ambasadu u Jakarti, moj let je iz Jakarte i idem direktno za Beograd..Nije tako crno ako se vec opet desava..Sve sam stvari preturila, i tek kad smo pomerili dusek videli smo torbicu kako se zavukla izmedju lestvica...

Uffffffffffffffffffffffffff!!!! Verovatno se izvukla kad sam ubacila laptop u ranac, a nisam videla jer je bio potpuni mrak..Skratih sebi godinu zivota!
Ceo dan nisam mogla da se saberem! Ne ponovilo se!!
Otvaram vrata od terase i vidim devojku koja se seta. Dosla je da vidi kakve su sobe, trenutno je u joga centru ali zeli da se premesti, jer tamo nema zive duse . Zove se Tes, iz Holandije je… sve sami Holandjani oko mene…


Vreme je bilo uzasno! Ceo dan je pljustala kisa ali je cela ekipa iz hostela izblejala zajedno.
U hostel su dosle i dve Spanjolke!! Jedna je luda kao struja, podseca me na Vladinu sestru, po nacinu price i ponasanju,samo sto je starija. Helena i Marte, profesorke spanskog u Singapuru. Helena je pre toga bila profesorka u Belizu, pa smo vece proveli slusajuci neverovatne peripetije odande.Prava pravcata dzungla! Gl. grad sa 13 000 stanovnika :)
Svuda mi se ide..svuda!

No comments:

Post a Comment