Monday 23 December 2013

Dan 36: priprema za Indoneziju

Uzasno je kolika je vlaga i koliko komaraca ima. Mazem se non stop ali me i dalje jedu. I nisam jedina. Ne znam da li me jedu mravi ili bube ali nesto me gricka kontantno.
Drugarica mi se spakovala, treba da krene za Manilu da pokupi privremeni pasos i nastavi dalje ka Tajlandu. A ja se nisam pripremila za Indoneziju J
Nisam ispricala jednu zanimljivu pricu. Jos na Boracay-u, pre ronjenja, dok sam cekala instruktora, prisao mi je stariji covek i pitao odakle sam. On je iz Libana, ali zivi u Gani i sada se doselio na Boracay.
Pitao me koliko ostajem i gde idem kasnije. Kad sam odgovorila da sam iz Srbije, zaprepastio se, zato sto ima drugara koji drzi diving centar na Baliju, iz Srbije.
 Sta sad da kazem???  Elem, decko se zove Oliver, slabo prica srpski, jer je odrastao u Nemackoj. Mozda ne bi bilo lose izblejati malo u Amed-u, pa onda u Kuti za Novaka.
Slecem u Denpasar u 01:00h posle ponoci, ne spava mi se na aerodromu jer u Manili imam vec cekanje od skoro 12h. Nasla sam sobu u blizini aerodroma, sa doruckom za 10e.
To cu da bukiram. Kad se probudim, videcu koliko su letovi za Lombok ili otici do luke i kupiti kartu za prvi brod pa na koju god stranu.

Necu imati dovoljno para za sve sto sam zamislila u Indoneziji, jer su mi troskovi smestaja duplo veci u odnosu na planirano, tako da cu verovatno raspodeliti na budem po desetak dana na 4 mesta . Mogu da jurcam od mesta do mesta, ali sta cu time postici? Da budem umorna konstantno I  pritom trosim vise para..
Jedino sto me plasi su one price sa podmetanjem gudre u torbe, ali ja dolazim sa Filipina a ne iz Australije I necu skinuti pogled sa torbi… ( mama, ne brini :* )

No comments:

Post a Comment