Thursday 12 December 2013

Dan 21 : pronadji prijatelja

Opet sam se probudila u 05.30h. Kisa je pocela pola sata kasnije. Razvlacila sam se malo, pila kafu sa Marikor, i krenula da trazim plaze.
Svidja mi se sto moze svuda pesaka, mada ima plaza do kojih se dolazi iskljucivo brodom.
Sa Marikor sam bila na plazi i danas se prvi put bucnula. Voda je divna!! Topla, jako topla, mekani beli pesak pod stopalima i biserno plavetnilo. RAJ!
Veceras svi iz kuce idemo do Red Pirates-a, imaju zivu svirku.
Upoznavanje sa clanovima kuce ( jer nije trip guest house-a).
Viktor (23), Svedjanin, koji je radio u Australiji, dosao na odmor, dopalo mu se i nije hteo da mrda dalje. Tu je oko mesec dana i bice do polovine sledece nedelje, pa se vraca za Australiju.
Marlon (19), Nemac. Radio sa Viktorom na farmi negde u Au. Od pre 2 nedelje u vezi sa Filipinkom Misel. On ce verovatno ostati do februara ovde.
Camil(23), Francuskinja. Putuje sama, ovde je vec 2 meseca. I ona je od pre mesec dana u vezi sa Filipincem. Produzila je vizu, ali ne znam do kada ostaje.

Jos jedan Francuz, zaboravih mu ime, dosao na odmor, upisao se ovde u skolu jezika
 ( uci engleski), i nakon toga pali za Australiju.

U medjuvremenu smo upoznali jos jednom Francusa, Dejvida (37). Putuje sam i vec je proveo 2 nedelje na Filipinima.

Red Pirates, je mesto za mene u potpunosti. Ono sto je Cheers na Zakintosu, to mi je Pirates ovde. Ljubav na prvi pogled, lokal koji ima dusu. Svako svrati na kratko, otpeva, odsvira nesto, ode pa se vrati..Ja dalje ne moram ni da idem. Ovo mi je baza od danas.
Dogovorili smo se da sutra idemo na krstarenje oko ostrva. Sto nas vise ima, to nam je cena manja, pa nam je svima u interesu da nas bude vise.


No comments:

Post a Comment