Monday 23 December 2013

Dan 35 : Undergroud river

Rekose nam da dolaze po nas u 07.00h. Ustajanje u 06.00h da se spremimo, doruckujemo i krenemo. Nikoga nije bilo do 07.20h a onda se pojavio isti lik kojeg smo kontakirale da me odveze do agencije da se dogovorimo oko cene.
Kalokairi travel. Nevera!! Ovo na grckom znaci leto, rekoh.
 Nasmeja se i odgovori : “ A ti si iz Grcke?”
-Nisam, iz Srbije sam ali radim u Grckoj.     
Zivela je na Kipru 6 godina, pa se vratila na Filpine i sad ima agenciju. 

Tura je bezveze. Ne bih isla preko agencije da nisam kratka sa vremenom (treba registrovati dan pred odlazak, organizovati prevoz itd itd). Bilo nam je lakse da platimo.
 U Nacionalnom parku se provede oko 2h. 45min je samo voznja brodicem kroz pecinu.
Majmuni i gusteri su svuda oko reke. Ne konzumirati nista od grickalica niti napitaka, posebno ne gazirana pica ili pivo, otimaju turistima
J. Vodu ne uzimaju J Majmunska posla.

U pecini je dosta mracno i neophodno je imati lampu. S obzirom da ima zmija i sismisa unutra, nije bilo sanse, da taj neko budem ja. Scucurila sam se i bila mirna kao bubica.
 Sto sam starija, to sam plasljivija. Koji mi je djavo???! Nisam bila ovakva i ne svidja mi se ovo, pocela sam da se trzam za svaku glupost.



Sta ti je priroda, raznorazni oblici koje cega unutar pecine. Vredi da se vidi, ali je pametnije informisati se dobro i ici u sopstevnoj organizaciji. Klopa koja je bila ukljucena u turu je katastrofa!

Druga losa stvar je sto je vodic  zaboravio identifikacije koje se ostavljaju pri ulasku u nacionalni park pa smo morali da se vracamo nakon 20 min voznje.
 I ovde, kao I u Kini, putnici su cudni. Ne svidja mi se atmosfera u Puerto Princesi.


No comments:

Post a Comment