Thursday 12 December 2013

Dan 22 : Oko ostrva

Dogovor je bio da se nadjemo u 10h ispred Pirata. Marlon, Viktor, Marikor i ja smo samo tu. Nema nikog od Francuza. Cekamo ih 15min i idemo.
Uz strucnog kapetana i dobar vetar, isli smo bas brzo
J Ovo je najbolji nacin da vidimo na koje plaze treba ici i kakva je dostupnost..Snorkling!! Koliko ribicaa…Hvala Jeleni sto mi je ostavila podvodni aparat, ovo zaista vredi imati. Ostrvo mi prirasta srcu i nema nikakve veze sa prvim utiscima. Nikakve!

 Gladni nakon krstarenja, samo sto nismo svi zajedno potrcali kuci. Pirinca imamo, jescemo sa nekim sosom ako nema sta drugo.
Zivimo bukvalno kao porodica, s tim sto ja ni kod kuce ne jedem ovako sa mojima. Svako kupi ponesto, pa onda delimo svi, ili svako od nas kupi nesto za odredjeni dan.
Pirinac je osnovni i svakodnevni sastojak u ishrani. Isto kao sto u Italiji jedu makarone, bukvalno isto, samo menjas prelive.
Riba moze da se kupi  od 150 PHP/kg, pirinac je oko 45 PHP, mango 80 PHP, ananas 45 PHP. Hrana je generalno jako jeftina, ako uzmemo u obzir sta sve moze da se jede za tu kintu. Buffeti su od 400-780PHP, ali nema sta nema. U kaficima su razlicite cene. Obicno je pivo 60-90PHP, kokteli od 120-180PHP, sejkovi od 80-120 PHP.
U Piratima je odlican sejk!!
Treba probati i Tea House, preukusno! Raznorazni mlecni cajevi uglavnom, smooties, jogurti .cene takodje oko 100PHP. Ko dolazi ovde na 7, 10, 15 dana, zaista moze da se nauziva za male pare. Medjutim kada ides kao bekpeker, toga nema. Glavni trosak je avio karta, smestaj treba da bude prihvatljiv, klopa se uglavnom na ulici, na mestima gde su lokalci. Boravi u hostelu ili guest house-u, pa te sreca obuzme kad imas privatno kupatilo ili toplu vodu. Ali, ko voli da putuje, njemu nista od ovoga ne smeta. Meni bar ne. Da je drugacije, ne bih mogla da putujem nikako.

Rucak. Susena riba (koju umacu u sirce ) i pirinac. Filipinci ne koriste stapice za jelo, ili imaju normalan pribor ( noz, viljuska, kasika) ali najcesce koriste prste.
 I svi jedemo isto. Gotivan mi je ovo trip, skroz. Mislim na celokupnu situaciju, jer imam utisak kako zivim u filipinskoj porodici, i mogu da dozivim njihov nacin zivota na pravi nacin. Kapiram da cu ostati ovde do polaska za Indoneziju. Jer ovakvu priliku ne verujem da cu imati vise, a priliku da dodjem na Filipine mogu da imam, pa mi nece biti tesko, da odem jos 2, 3, 4 ostrva.

Vece u Piratima, ponovo sa zivom svirkom. Jos vise sam odusevljena. Upoznali smo jos jednog lika. Majk, Irac, profesor engleskog u Kini. Sutra idemo na drugu stranu ostrva. 12h ispred Pirata.

No comments:

Post a Comment