Monday 16 December 2013

Dan 28 : Puka shell beach


Svi smo se pojavili u dogovoreno vreme. Kakva promena J
Krecemo pesaka i vracamo se trociklom. Trebalo nam je dobrih sat i po vremena hoda. Kako sam naziv kaze, plaza skoljki. Veoma cisto, iako turisticka tacka, nije bilo puno turista. Par Rusa i mi.
Andreia i David

Riba i lignje na zaru, sok od svezeg voca, neverovatan zalazak sunca. Lepota zivota.
Vece uz zivu svirku u Tree house-u. Treba nam malo odmora od Pirata.
Iznenadjujuce je koliko dobro pevaju Filipinci.

Vise nema odugovlacenja. David i ja nismo izabrali na koje cemo ostrvo, Andreia je izgubila pasos pa je u haosu a meni treba akcija. Skontale smo se nekako u toku dana.
 To na putovanjima ide mnogo brze. Idemo na Palawan , ako nadjem povoljne karte.
 Ja kartu za povratak u Manilu vec imam sa Boracay-a, ali postoji i opcija brodom itd itd..uvek postoji nacin, uvek.
Veceras menjamo mesto..idemo u Bum bum bar..toliko promena u dva dana. 
Noc je bila savrsena.
 Reggae bend “Tropical depression”, mojito , shisha, chika glisha…Fenomelnooo!! 
Ovaj bend razvaljuje!


No comments:

Post a Comment