Monday 23 December 2013

Dan 37 : zec je preziveo :)



Dilema.  Kuda ici ?
Idem za Ubud. Ne znam kako ni zasto, doslo mi je. Setnja pored pirincanih polja, obilazak hramova, u mirnom mestu, to mi treba. Bukirala sam smestaj odmah, da bih mogla mirno da spavam.
Kad sam se probudila, shvatila sam zasto mi je toliko naglasavao da je ovaj hotel bolji. Nocenje kosta od 40-60$ bez dorucka, a ja sam moju sobu platila 10 sa doruckom! Odbacili su me kolima do agencija Perama, o kojoj sam vec citala da je najbolja i najpouzdanija na ostrvu. Karta za Ubud 50000 rupija.
U dvoristu gde se ceka sedi jedan decko i svira gitaru. I on ide za Ubud. Do polaska autobusa imamo jos sat i po vremena. Slovak je, zove se Milan, 27 godina. Bio je na programu work& travel na Novom Zelandu i sledecih par meseci ce putovati Azijom.
Ni on ne zna koliko ce ostati i gde ce ici, ali nam je plan manje vise slican, samo se ne podudaramo sa datumima. Hoce na Lombok , Gili i posle ide na Javu. Ja jos nisam sigurna da li sam odustala od Sulawesija ili ne, ide mi se na Flores vise, ali nece moci i jedno i drugo..
 Brod za Sulawesi ide jednom u dve nedelje, a put sa Lomboka za Flores je naporan, i bas na tom putu su ukrali sve stvari Engleskinji koju sam upoznala prosle godine u Maleziji.
Da li da ga pitam da delimo smestaj? Ne poznajem decka uopste. Ne deluje mi da je ludak, ja sam veci sigurno
J I on je prilicno na budzetu, a ja sam vec bukirala dvokrevetnu sobu..da li ili ne? to pitanje se provlacilo sve vreme tokom naseg razgovora. Ma, pitacu ga, pa ako mi ne bude odgovarao, reci cu mu sutradan. Nema ljutis. I bi tako. Vidim da je i njemu to palo napamet, ali je povucen i stidljiv decko.
Smestaj Jiwa house me oborio s nogu! Izgleda da su sve baste u Indoneziji besprekorno sredjene. Medjutim, sto se smestaja tice, pojavio se problem. U bukingu je pisalo standard double room or twin room.Guest houseje i ovde prebukiran, dobicu deluxe sobu po istoj ceni, ali je u njoj jedan king size bed.
Zao mi je, ali ne mozemo od danas da delimo smestaj. Ako ima twin soba od sutra, dogovor stoji, ali drugacije ne moze da bude. Oboje smo se slozili oko toga, i vlasnik Jiwe mu je nasao sobu.
-Vidimo se sutra u 9h na dorucku.
Spavala sam kraljevski.


No comments:

Post a Comment