Tuesday 24 December 2013

Dan 42 : Gili Air

Prevoz nam je stigao na vreme.
Mini busom do Bangsal luke i onda brodom. Zamolila sam vozaca da stane usput u neku prodavnicu samo da uzmem dovoljno kreme protiv komaraca, kaze da ima u luci. Mi stigosmo u luku, a nigde prodavnice. Grrrrrrr!!! Nas vozac rece da ce me odbaciti motorom, i mene i Holandjanina, ali je ona misteriozno nestao i nije se vratio. Uzeli smo konja :) i krenuli do marketa. Minjo je ostao da cuva torbe.
Kad smo se vratili vise nikoga osim Minja nije bilo. Uzimaj drugog konja pa prema luci. Srecom, brod krece tek za pola sata, tako da imamo vremena.
Britanac je par dana pre vec bio na Gili Air-u pa nas je posavetovao da idemo ka severo-istoku, jer cemo naci jeftinije a vece bungalove. I tacno tako je bilo. Smestili smo se u Ali baba bungalove, gde se poslednji gost registrovao pre mesec dana :)
Bungalovi mogu da se iznajme za 200.000 rupija, a do sada su svi trazili od 250000, pa navise.
Menadzer, ako ga mogu tako nazvati, Toni je tridesetogodisnjak, koji ima 2 zene i 4 deteta :) U pocetku sam pomislila da se sali, ali kada je rekao da su mu najmladja deca 2 i 6 meseci, skontah da nije sala.
Jako su prijatni i nisu napadni i vec vidim kako cu ovde ostati par dana.

Ima par diving centara i vec pocinjem da razmisljam u tom pravcu.
Non stop kalkulisem da li cu moci, necu, hocu, necu..Kazu da su najbolja mesta na svetu za ronjenje na ostrvu Komodo, u blizini Floresa, zatim Raja Ampat, ali je potrebno da si advanced diver, zbog morskih struja.

Na veceri smo se dogovorili da sutra uzmemo brod za Gili Meno, vidimo kako je pa onda resimo sta cemo sa ronjenjem.
Samo o ronjenju razmisljam. Tako je zarazno!!
Roel nije planirao nikakav kurs, ali ja verujem da se uvek isplati ici bar na Open Water kurs, jer onda mozes svuda na fun dive.

No comments:

Post a Comment