Thursday 12 December 2013

Dan 24: Kuliranje sa Grcima

Budim se sa mucninom. Pegla. Ufff..grozan osecaj ali nemam glavobolju. Treba mi vazduha, odoh u setnju. U medjuvremenu sam jela ananas, koji mi je usput preseo, pa sam utrcala u kafic i ponovo bacila peglu. Osecam se uzasno. Idem nazad.
Marisel kaze da ce mi topla kafa pomoci. Istusirala sam, i stvarno posle te tople kafe, mi bese bolje. Jako mi se spava, ali mi je vruce u sobi. Struje nemamo ceo dan, tako da nema ventilatora. Idem na plazu, pa cu da zabodem ispod nekog drveta ( zvuci mi nadrkano da kazem palme:P). Vetric sigurno duva, i nije vrucina..
Aaa!!Zaboravila sam da kazem da sam pre par dana upoznala Grke. Momak i devojka sa Krita ( zive u istom kraju, gde sam ja zivela, kako je svet mali), i dve sestre Atinjanke. One su mi bas kul, ali pale sutra nazad. Zive i rade u Kazahstanu. Ovde svasta mozes da cujes J
Ovo izlezavanje mi je toliko prijaloo, ovako mora jos minimum 2 dana.

Slusam Roots-e, kad odjednom Grci pocese da vriste. Sta je sad!! Ameri neki sto su bili pored nas su kupili jaja. Ali kakva? Sa embrionom unutra. I to je ovde jede!! Umacu u sirce i so, i sve sazvacu. Ono uzasno izgleda, kao da gledam Fear factor dok jedu one bubasvabe i ostale gluposti.


Od silnog lencarenja se osecam umorno. Kupanjac i u krevet. Sutra idemo na ostrvo gde su rodjene Marisel i Marikor. Krecemo u 7 ujutru. Struje jos uvek nema.

No comments:

Post a Comment