Monday 23 December 2013

Dan 34 : El Nido- Puerto Princesa

Dolazak u El Nido je bio pun pogodak.
 Bilo je vreme da se manim opustanja i lencarenja na Boracayu. Neverovatno kako covek bolje razmislja kada je u skripcu sa vremenom, i onda moze sve da se organizuje.
Uzele smo tricikl i pravac na plazu. Iako neverovatno, ali istinito, nije mi do suncanja vise :) Andreia je htela da ugrabi jos malo sunca, jer u sledecih par dana nece biti plaze. Puerto Princesa i Bangkok za nju. 
Ja sam dovoljno, mozda cak i preterano vec crna, ako preteram, izgledace ruzno. A volim da sam preplanula,OBOZAVAM! Dremka u hladu kao priprema za narednih 6h struckanja do P.P.
U povratku, iznenadjenje.
 Velika festa u gradu, svi u haljinicama nekim, sta li je ovo?
“Jesi li to obucene u mreze za komarce ?  ” pitah Andreiju.
Pogledala me malo cudno, a to nisam rekla sa losom namerom.Ali zaista su sve devojke bile obucene u haljine od mrezica za komarce!
Kad smo dosle do guesta, pitale smo gazdaricu o cemu se radi. Festival protiv komaraca ..hehehhehehe..Kao poruceno za mene, rece ona :)
Pakovanje i spremanje za polazak. 

Ovoga puta sam bolje podnela voznju. Na pauzi smo zamolile vozaca da okrene coveka preko koga smo uplatile prevoz, kako bi nas registrovao za sutra za ulazak u Nacionalni park. Sve sredjeno, o cenama cemo pricati sutra. 

No comments:

Post a Comment