Tuesday 1 January 2013

Dan 25 :Jungle experience opet


Budim se ko vampir! Obicno kod kuce ne mogu da se probudim lako, a ovde bas suprotno. Jelena polako gubi zivce sa mojim ustajanjem. Na Koh Phanganu turisti su opusteni, niko nije u zurbi. Chill ceo dan.
 Nismo ocekivale da cemo hteti da kuliramo, ali smo se brzo privikle. Ustanes, popijes kaficu, izvalis se, gledas sunce, pricas sa ljudima, bucnes se malo  i sve tako. Kako nas vreme ne sluzi najbolje jos od Krabija, i ovde kuburimo sa kisom.

U bungalovima smo jos prvog dana upoznale Slovenca Krisa, koji je ovde sa devojkom Tamarom i drugom Juretom. Ja sam skoro ceo dan izblejala sa njima, bas mi je prijalo.

Meksikanci su mrtvi umorni, ali ce Speedy ( Gonzo) ipak ici sa nama na kratko, a doci ce i Jure.
Zurka je odlicna, kao i prvog puta! Ovo je fazon koji mi prija. Najedared kao iz kabla pocinje da lije i lijeeee i jeeeeeeeeee! Imam toliko energije, ne znam samo odakle je vise vadim. Igrala sam na tom pljusku kao da mi je poslednji put u zivotu! Meni dosta.
Simon i ja

No comments:

Post a Comment