Tuesday 1 January 2013

Dan 26: Haad Yao- jao jao & Nova god


Ponovo. Ustajanje rano. Nerviram se, jer nisam naspavana a ne mogu da spavam. Razvlacenjeee...Danas picimo na Haad Yao. Uzeli smo motore sa Meksikancima i krenuli! Yupi!!
Putokaza ima sa tai nadpisima, nama isto kao da ih nema. Kad zaustavite nekog da pitate kuda se ide, pravo, desno..oni onako zamahnu rukom u neki polukrug, pa to moze znaciti i pravo pa desno, recimo a mozda i ne :) Opet kisa! Stali smo sa strane dok ne prodje pljusak..Pada,pada i ne prestaje. Cim je malo stala, krenusmo dalje. I tako ceo dan, pljus, stani, kreni.


 Stigli smo na plazu  kisom okupani. Odmah u vodu! Trceci sam uskocila, a voda, topla, topla...Necu da idem odavde!! Prozirnost, toplota, cistoca, jos iz beach bar-a pici neka dobra muzika!


Resila sam da nadjem loptu da mozemo da se igramo malo. Mic po mic, nigde prodavnice, treba da se izadje na gl. put kod 7/11. Bosa i samo u kupacem, po onom pljusku, ne vidim ni gde gazim. Ljudi me gledaju, smeskaju se a meni dodje da krenem da djuskam na sred ulice. Nista od lopte, imaju frizbi i rekete, lopte nigde.
Put do Baan Tai-a je mozda trajao jos duze. Pored kise, pratio nas je i mrak. Sve je to dozivljaj.

Simon nam je prvobitno rekao kako ce biti neka zurka za Novu god na skrivenoj lokaciji, pa smo se primile, jer mi se zaista nije vracalo na Haad Rin. Ali, ta zurka nije za novaka, tako da imamo varijantu na Full Moon ili da zabodemo u nekom manjem beach bar-u. Sto se mene tice, ja sam mogla da ostanem i na Haad Yao, muzika je bila vrhunska.

Rum Sang Som, u flasu od vode ( za Srbe to izgleda kao flasa za sirce ), promuckati i krenuti. Kisa ne prestaje! hahhahaa!! Pa sta!!:) Nova godina na kisi, sto da ne! Patike su mi jos mokre od jungle experience-a, ostavila sam ih na suncu da se suse kad smo krenuli na plazu, ali ih kisa odradila postpranje..Nista, malo da se procede i cao. Mogla sam da krenem i u japanka a, ali znam da se necu vratiti sa istim, ili ce puci, ili ce me neko zgaziti, a opet bosa necu. Jednom sa se posekla i dosta je. Javier, Gonzo, Jure, Jeca i ja, krecemo!



cenkanje? pa naravno!! Nije bilo mesta u taksiju za sve nas, ali hi hi hi bilo je u pandurskim kolima! Penji se! Toliko sam raspolozena da jedva cekam da stignem. Jungle stage verovatno, regaae, neki drum& bass.

Svi smo se pogubili jos u startu. Meksikanci su nestali jos kod ulaza. Onda smo Jure, Jeca i ja nastavili dalje, ali nakon sat vremena , vec je svako bio na svojoj strani.

Uspela sam da se nadjem sa Jecom, nakon izvesnog vremena. Regaae malo da iskuliramo pa idemo dalje. Jungleeeee jungle!!! Prosto kad cujem ritam, koliko god da sam umorna, pijana ili sta vec, noge idu, guzica se trese, mlati se ramenima i rukama!! Jungle! ako sam ikad u zivotu podivljala, to je bilo ovde! Nije me niko mogao zaustaviti a ljudi su u cudu posmatrali i pratili ritam.
Srecna Nova godina!!


No comments:

Post a Comment