Tuesday 15 January 2013

Dan 40: let za Kambodzu


Ponovo pakovanje. Danas mi se torba ne cini toliko teskom. Ustali oko 11h, popili kafu, doruckovali, pozdravili se sa divnim Filipinkama sto rade u hostelu i krenuli na aerodrom.
Pravac Phnom Penh.
Jedva, jedva cekam da stignemo, da obnovimo garderobu, kozmetiku i sve ostalo.
Na avionu je bilo mesta, pa smo se razvlacili na po 3 sedista.
Vizu smo uzeli na aerodromu, 20$ i jedna fotografija.
Kako smo na Tajlandu imali problem sa sitnim dolarima, resila sam da se rasteretim svih sitnih dolara, pa sam sve dala za vizu.
Idem da nam uzmem torbe. Moja je stigla, Jelenine nema. Svaba je poslao sve stvari kuci, tako da ima samo rucni prtljag.
Opet taj Tiger. Idemo da se zalimo. Ali, eto i druge zackoljice. Obe torbe su na moje ime. Kazu, doci ce sutra.
Na aerodromu smo zamenili pare i upoznali jos jednog Nemca. E od tog lika, Andreas-a, smo dobili bas dosta informacija, o tome gde ici, sta kako naci, koliko platiti itd..Izmedju ostalog rekao nam je da je nepotrebno menjati za kambodzijski novac jer su svuda cene u dolarima, tako da posle necemo znati sta sa tim parama.
Savet: IMAJTE UVEK SITNE DOLARE!! hahahahah ja moje upravo ostavih na aerodromu.

Uzeli smo tuk-tuk zajedno za 4$. Napokon voznja sa desne strane, ali ali aliiii nista neobicno da se vidi da skuter, motor ili tuk-tuk koji ide suprotnom stranom :) Toliko o prevozu i guzvi :)

Treba da nadjemo smestaj, ali smo toliko gladni da moramo sesti na kratko. Prvo kambodzijsko pivo Angkor! i naravno Rawi pozdrav! Prilicno blago, Chang je i dalje br. 1!

LP je u Jeleninoj torbi, pa cemo traziti nasumicno. Andreas kaze da su sobe oko 20-30$, to nije ono sto smo zamisljali. Klopali ribu nakon cega smo bili i dalje gladni.
Neka oni sede, odoh da nadjem smestaj. Krenula od guest-a do guest-a, hotela, hostela. Svuda imaju ili jednokrevetnu ili su cene oko 20$. Taman kad sam bila spremna da odustanem naidjem na guest house gde je nocenje 10$. Soba sa ventilatorom, privatnim kupatilom, velikim krevetima. Idem samo nazad po torbe i vracamo se odmah.

Ovo je nase vece! Spustili se dole do bara, danas je otvaranje pa je pivo bilo celo vece besplatno!! Neki kambodzijski narodnjaci i nasmejani ljudi. Ples rukama i smejanjeeee!! U jednom trenutku, ne znam sta mi bi, uhvatila sam lokalce i Svabu za ruku i oplela kolce! Kad nismo popadali od smeha :))))


Na kraju smo jos i culi tajlandski reggae :) Dooo ter dam :) Jure kure, trebao bi da si sa nama!!
Cigarete su ovde dzabeee!! Na aerodromu mogu da se nadju od 14-20$ a po gradu ima i za 0.30$..:))))
Po nasem kraju nema mesta za izlazak. U Kambodzi izgleda se sve zavrsava oko ponoci.
Uzimamo tuk-tuk da nas odbaci do nekog kluba. Stali, usla, nema zive duse, 5 ljudi i to je to.
A sto se ne bi uzeli kambodzijske cigarete, picence i vozili se tuk-tukom? Daaaaaaaaaaaaaaa!!
To je to! Savrsena noc!

No comments:

Post a Comment