Monday 7 January 2013

Dan 29 : Hat yai


Mucno je pakovati se umoran posle dobro provedene veceri. Sto vise gledam garderobu, koju non stop muljam iz torbe, u torbu, na zicu, itd..sve mi vise dodje svaki put da je samo bacim u kantu.
Sta sam spakovala, spakovala sam..Uzimamo taksi I idemo za luku. Treba kupiti cigarete pre odlaska za Maleziju. Vec sam prekoracila planirani budzet uveliko, a tek me ceka trosak u Singapuru. Nista, tajlandske cigarete Score ili Sms J isti djavo J
Koga sam videla u luci? Sam-a. Onog lika sto nam je predlozio jos u Krabiju da dodjemo za Koh Tao, a zatim smo u isto vreme bili I na Koh Tao-u i na Koh Phanganu i nikad se nismo sreli. Ovo sa ljudima je ludilo totalno. Sreceh ih uz put I nastavljate zajedno. U jednom trenutku pomislis kako je malo vremena proslo i kako ce ti nedostajati, ali nastavljas dalje. 

Brod nije nista specijalno. Kartu do Hat Yai-a smo platili 650 bata. Onda prelazimo u bus, jedan, pa presedanje za mini bus. Slicno kao po dolasku u Koh Tao. Prijavljivanje, nalepnice, cekiranje…
Ceo put sam skoro dremkala. U mini busu sa nama je bio i jedan Madjar, Atila, sto studira u Kuala Lumpuru. Bila je sprdacina. Hat Yai 23h uvece. Na putu do autobuske stanice saznajemo da nema busa za Maleziju do sledeceg jutra oko 7. Ali nama su rekli da imamo bus i za Penang i za KL I za Langkawi u bilo koje vreme, bez problema. E pa, rekli ali nije tako.
Zar nisam spominjala stednju jos danas? Dremkali smo ceo dan, uzecemo kafu , vodu, neki has I izblejati na stanici “samo” nekih 7-8 sati. Nismo sami, nije nista strasno. Uhvatilo me ludilo neko. Gladna sam, pa da. Ko me poznaje zna da je to jedna od situacija koje nisu pozeljne :D
Na kraju smo nasli sobu, bas da se okupamo i legnemo normalno. Od stednje nema nista.
Svadje nisu dobre. Ne. Iznenadjujem sebe koliko smirenije i umerenije reagujem nego ranije. To je valjda dobro.

No comments:

Post a Comment