Sunday 6 January 2013

Dan 28 : Stopiranje i Waterfall party



Oprostajni dorucak sa Meksinancima. Bye bye amigos! Bili su dobro drustvo.
A mi put pod noge danas. Na istocnu obalu. Ponestaje nam para, i ovo sa ronjenjem nije planirano u budzet. Sve se cini malo je, ali 2 ovde i 3 onda i jos 2,5 i hopa. Nema. Danas idemo stopom. Kad nismo motor vozile do sad, necu ni poslednji dan da razmisljam o tome.
Koh Tao i Koh Phangan su mesta  na koja bih zelela da se vratim. Koh Tao mi je posebno ostao u lepom secanju. Pa sledeci put, vezbam sa Dzonijem malo po kraju, i cao.

Krenule ka 7/11 (prodavnica) i na putu nam stanu dvojica na motorima. Tu cemo se cenkati za taksi ili ici dalje stopom. Kao sto vec rekoh, cenkanje prolazi u dosta situacija ali nekad su bas grubi i nepopustljivi. Prazan ide, i nece da spusti cenu. Samo pici. Drugi staje, trazi jos vise. Hahhaha, cak i kad sam zamolila nekog lika iz taksija da mi da upaljac da zapalim pljugu, trazio je 20 bata! Lol!
Idemo dalje. Staje nam dzip. Gde idete? Planirano mesto je bilo Ao Thong Nai Pan Noi.
Idemo tamo gde vi.  Sa vetrom u kosi, kroz kisu I bare, tuckanje na zadnjem otvorenom delu bez sedista, obidjosmo istocnu obalu. Nigde se nismo preterano zadrzavale, ali ni vreme nije najsjanije.
Preko brda krenusmo pesaka nazad. Naisao je vozac iz nekog fensi resorta, pa nas je on povezao. Obicno niko od njih nece ni da stane, a ovaj je bio potpuno prazan. Dokle? Bilo gde, samo malo da se vozimo. I eto, kad ne ocekujes nista, onda se desi da bas sve ide u tvom pravcu. I tako se vratismo za Baan Tai, a odatle kamionetom do Haad Rin-a. Plaza na Haad Rin-u je zaista lepa I prozirna, ali nakon svih onih zurki tamo, djubreta, balona, kofica ima na sve strane. Tu I tamo se nadje neko ko jos spava, jedan, dva dana.
Palimo kuci. Veceras idemo na  Blue&Green. Idemo sa Juretom I Francuzima koje je upoznao u bungalovima. Oni bas slabo pricaju engleski.
E to vece sam se sa merakom spremala za izlazak. Zurka je bila ODLICNA! Cini mi se da je jungle za nijansu vise u mom fazonu, ali odlicno!
 Gomila Francuza se pojavila niotkuda, svi znaju ovog Fabia iz naseg bungalova. Smesna situacija. Seli smo da odmorimo malo, I pita me jedna Francuskinja. Izvini, bez uvrede ali da li si ti ON ili ONA? Hahahaah….Da, ja sam bila muskarac ali sam sada zena. E neka mi se I ovo desilo. Svasta s njima.

No comments:

Post a Comment