Thursday 10 January 2013

Dan 31 : Langkawi - Babylon



Danas je mozda najlepsi dan za plazu od kad smo na putu. Suncano, vedro. Nema preterane guzve. Jure i ja smo trebali da odemo go luke, po karte za Penang, ali nismo nasli povoljno motor, pa smo resili ili da idemo kasnije busom ili stopom. Idemo na plazu. Jeca je rekla da ce doci tamo. Nasli smo se sa Jan i Keith, Jelene jos nema. Prosli smo plazom milion puta, idemo do sobe. Mucio je stomacni virus, pa smo isli po klopu. Pirinac i pile. Nasli smo neki buffet, jao jaooo ribeee, lignje, skoljke, rakovi..njami njami..najeli smo se posteno, odneli Jeci klopu i vratili se u Babylon.
Jedina stvar sto kvari plazu i atmosferu su meduze. Nije ih bilo previse, ali ih je bilo. Srecom, nista nam se nije desilo a proveli smo pola dana u vodi.

Smesna situacija dana, prica o dupetu u supermarketu, i kapiras da te niko ne razume, a zatim ti se javi lik na kasi koji je pazario na istom mestu i kaze "cao" sa beogradskim naglaskom.

Dogovorili smo se sa K i J da opet zabodemo na plazi. Danas nismo raspolozeni za cirkanje, ali mi je bas prijalo.

Sedeli smo do kasno u noc, ja sam se raspricala za medalju. Pola zivota ispricah. Ne znam sta mi bi. Bar mi engleski nema vise grcki akcenat. Izlecena sam :D bar do leta.

No comments:

Post a Comment