Friday 11 January 2013

Dan 32: Penang - Rawi family


 Zaboravih da kazem da na kraju nismo ni kupili karte za Penang, niti isli do luke. Razmisljali smo da li da uzimamo preko agencije, i dok smo se smislili bili su u fazonu da mora ujutru da se potvrdjuje. Ma, idemo u luku oko 12, kad se odjavimo, pa cemo kupiti. Ne verujem da nece biti karata.
Taksi do luke ovoga puta za ukupno 24 RYG. Karte bez provizije i cekanje.
Uzeli smo kolica za torbe i vozikali se oko luke, ispijali kafu i pusili.
Proslo je vec par dana I vise ne znam sta se kog dana desilo. Pisem rasejano, bas kao sto pricam :D
Na brodu sam se opet izvalila& slusala muziku. Bas kao moja mama, gde god nadjes dobro mesto a ti se izvali. Dok sam kuntala Jure i Jelena su upoznali Nemca, Steve-a.
U svom sam tripu pa nisam raspolozena za nekakva caskanja.

Dobrodosli u Penang.

Nemamo ideju gde da idemo. Dogovorili smo se za taksi koji nas je odvezao u backpackerski kraj. Prvi guest house na koji smo naleteli nam se svideo, i tu smo ostali. Banana guest house, i pored njega reggae meeting point. Nesto nas prati Reggae na ovom putu i to mi se bas dopada:)))
Sunshine, sunshine reggae, don't worry, don't hurry, take it easy! :*
Sa Juretom se bas kapiram. Svaba deluje kao cool lik, videcemo.

Idemo na tusiranje i setnju. Ispred guesta se nalaze stolovi, tu je sedela neka baka, iza nje u pozadini Indus koji se razvalio od alkohola ili cega vec, i tu stupa na scenu Rawiiii!!! Unezvereni Indus ne moze ni da sedi, dok njegova zena sa devojcicom oko 10-12 god, vristi i dere se iz rikse.
Rawi je iz Malezije, i mi smo njegova porodica. Zaustavili smo ga u sali, trazeci da i nama odradi neku masazu i tako je sve pocelo. Onda smo objasnili kako je baka, moja mama. Steve mi je brat, Jelena njegova devojka a Jure muz. Hoce Rawi da nas vodi veceras negde, i mi svi pristajemo ali smo mrtvi gladni i odlucni da idemo samo i iskljucivo u Red garden.
Mi krenuli, krenuo i Rawi. Pratio nas je sve vreme do Red garden-a, i kad smo seli da jedemo, rekli smo momcima da bi zaista trebao da ode. "Rawi like no money, Rawi like art. You are my family". Pa smo tako svi postali Rawi. Bas mi je bilo simpaticno kad je Steve rekao, slusaj Rawi, jesmo mi tvoji, ali smo ipak porodica izmedju sebe i hocemo da idemo porodicni rucak :)
Jedva smo ga se otarasili.
Uvece bleja u guestu. Cula sam kasnije iz sobe kako je dolazila policija, Rawi je naravno opet bio ispred. Izgleda da je redovan tu, pa mu ne daju da ulazi.Smara goste koji mu se dopadnu.
 Od naseg dogovora da idemo u 22h nije bilo nista.
Ovde ostajemo samo jednu noc, i stedimo. Uzimamo nocni bus za Kuala Lumpur, tako da imamo vremena do ponoci. Ceo dan sutra.

No comments:

Post a Comment