Thursday 10 January 2013

Dan 30 : Put za Langkawi

Ista stanica jos uvek. Hocu da krenemo.
Doruckovali smo na ulici. Jure je jeo supu, ne mogu supu tek sam ustala, ali ne mogu vise ni Pad Thai stvarno. Uzele smo przena jaja na oko. Hleba nema :) dali su doduse neke ustipke, ali mnogo je masno.

Evo nam ga i Madjar, dolazi. Nece biti u istom busu, ali nije ni vazno. Minibusom do granice.
Tu upoznajemo Jan i Keith. Nisu par, iako sam bila ubedjena da su muz i zena. Tu negde oko 50 god. Imaju. Krenulu na put od 6 meseci. On radi u osiguravajucoj kuci a ona u banci. Proveli Novu god, na Haad Rin-u na Full Moon-u. Da li treba jos nesto da kazem? 

Ostavljaju nas u luci, cekamo brod opet neka 3-4h. E od ovoga sam umorna. Recite nam bar to! Grrrr..

Brod.
Nema izlazenja, sedis tug de jesi. Nema cigarete. Zabola sam na dva sedista I prespavala skoro ceo put. Stize me umor sa Kpgn-a.
Trebaju nam pare. Jeleni ne radi kartica.

 O ovome mi je Marko vec pricao, ali se ne secam da li je bilo isto u Maleziji ili ne. Nismo u problemu. Moja kartica radi a imamo jos nesto  u gotovini. Ali, nije problem imala samo Jelena. Na bankomatu u Hat Yai, Jure je ostavio karticu. Ma resicemo J
Jure sredio taksi, trazio 25 RYG, ja normalno spustila cenu na 20. Mislila sam da je ukupno, a onda Jure rece po osobi..Zadavicu te Tifoo!! Izradio nas, nema veze. Nasli smo smestaj povoljno.
Istusirali se i krenuli da prosetamo.
Langkawi je ususkano mestasce, vise za parove i porodice. Nema nekog preteranog sadrzaja. Glavna strafta za setnju, par prodavnica, par kafica, restorana, turistickih agencija , I to je to. 2, 3 dana su vise nego dovoljna.
Ostrvo je inace oslobodnjeno poreza, tako da se cigarete mogu kupiti jeftinije nego bilo gde u Maleziji.
Klopali smo kod Indusa, opet neke nudle..Boze, sto je bilo ljuto.


Usput smo sreli Keit-a i Jan, pa smo sa njima uz pivo sedeli na plazi, slusali reggae I gledali fire dance.

Od sada imamo mesto sastajanja. Babylon caffe na plazi. Jedino mesto koje vredi.

Kako su bili umorni, svi smo zapalili sobama. Epizoda Breaking Bad-a u dnevnoj sobi i spavanje.
Jure je hrkao kao konj!




No comments:

Post a Comment