Friday 11 January 2013

Dan 34: Kuala Lumpur & Tifin rodjendan


Umesto oko 6h, mi stigsmo u KL, negde oko 4.30h ujutru..Iznervirala sam se jako.
Prvo, niko ne drekne da je stanica, drugo niko ne pali svetla da se pokupe stvari i onako osamuceni i jos uvek pospani, ne znam ni sami gde se nalazimo a kamoli gde su nam stvari. Jednom sam gubila dokumenta, i nadam se ne vise. Juretu su ispali cvikeri, ja sam vec 2 para naocara izgubila, ima da pale svetla.

Gde da idemo u 4.30h ujutru? Na kaficu. Prvi utisak: ljudi! Odakle ovoliko ljudi u ovo doba? Sta kao izasli i nasli se na kafi? Ne razumem. Ne bi trebali da se razdvajamo a trebamo da nadjemo smestaj. Isli smo u 2 ture, pricali jos sa nekom zenom za Novog Zelanda, valjda. Ona kaze da su cene oko 60 RYG. Sta je tu je. Ma, naci cu nesto jeftinije. Marko mi rekao da trazim u Bukit Bintang. Nameracila sam se debelo, ali vec oko 6h mi je bilo svega dosta. Hocu samo da se iskusiram i da legnem. Nasli smo smestaj za 55ryg, sa doruckom u China town-u, ali mozemo da udjemo tek od 13h. Zavrsili smo u Reggae house guestu za 80. hahahhaha, pa rekose 60, nebitno. To je sto je.Trebace nam pare i za Singapur, ali od momenta kako smo otisli sa Tajlanda, sve nam je skupo i ide ka skupljem i skupljem.

Spavale smo, a u medjuvremenu, Jure i Steve su isli do ambasade Myanmar, jer on ima let 12.og.

Posle podne smo sa Svabom isle po gradu. Kakav provod. Meni je izgleda zaista potrebno da se dobro iskacem u toku dana. Za parkove nam je vec bilo kasno, jer bi imali samo oko 15min. Tako da smo resili da bez opterecenja idemo, pa gde god. Isli do Twins-a, zatvoreno da se penje na vrh. Mozda i bolje. I onda setali po parku. Tako sam se lepo osecala, puna elana i zivota. Ispunjena istinski i zadovoljna. Malezija kao Malezija, zaista nista specijalno, ali se ja za ovih par dana ovde osecam kao da je ceo svet moj.
Opaaa, sta je ovo? Zumba? Ostajem!
Djuskaj, tresi, mesi!!Znoj je lio sa mene ali noge ne mogu da stanu:) Bas bas mi je ovo trebalo.
Idemo da odmorimo malo i da slavimo Juretov rodjendan posle ponoci. Tortu nismo uspeli da nadjemo.

Uzecemo sladoled, staviti svecice, kupiti flasu necega i neka bude kako bude. Tifooo, srecan rodjendan!!! :*
A bilo je savrseno! Jedno od boljih veceri na samom putu. Ja sam izasla u sorcu za spavanje,navukla majicu. Sedeli na ulazu ispred guesta house-a uzeli solje za kafu i pricali sa prolaznicima, lokalncima i strancima.

Neka zenica se muvala tu non stop, osmehivala mi se tako toplo. Htela sam da se slikamo zajedno.
Dosla nam je i Bonnie, iz Hong Kong-a koju smo upoznale u Penangu. Putuje sama.
Onda je naleteo Malezanin koji je trazio smestaj, pa smo ga zvali na parti, i dosao je.
Magicno vece! Odlucili smo da iskoristimo i free drink u Reggae mansion-u, na vrhu zgrade.
E tu smo bili atrakcija. U garderobi za spavanje ili plazu, pijani i podivljani! Ludnicaaa! :))
O pakovanju sam razmisljala tek kad sam se vratila u sobu. Sad ili ujutru? aaaaaaaaaaaahhh...sad.

No comments:

Post a Comment