Saturday 15 December 2012

Dan 8: Let za Trang

Avion nam polazi tek popodne, pa imamo dovoljno vremena da se jos malo promuvamo po gradu. Isle smo taksijem, jer je prilicno jeftin gde nam ostaje da zaokruzimo pricu znamenitosti Bangkoka, pa onda u februaru ostavimo lufta da idemo za Erawan vodopade.

Sta je guzva na Pancevackom mostu za guzvu u Bangkoku? Bebina kaka. Sva sreca sto smo krenule skoro 3h ranije, jer ono je zaista nevidjeno. Moze da se desi da stojite u mestu i po 10 min!!
Aerodrom u Trangu. Treba brzo naci prevoz za Trang grad i autobusku stanicu, ako nije vec kasno, za Krabi. Imamo srece, stigle smo na 15 min do polaska zadnjeg autobusa, tako da ne moramo da nocimo u Trangu, vec palimo za Krabi, a posle spavanja na plazu!
Autobus okicen u fulu..milje, kratke zavese Lui neki, medice, televizori i light show. Bitno je da su sedista udobna i da voznja ne traje dugo.
bus za Krabi
Autobuska stanica u Trangu, prazna. Prilaze nam likovi na motorima (motor taksi). Gde cu da idem sa velikim i malim rancem na motor. Neki matorac se nudio da nas vozi tuk-tuk-om za iste pare koliko su nas kostale karte Trang-Krabi. Ne dolazi u obzir. Krecemo pesaka pa cemo zaustaviti neki taksi usput. Mrak, idemo ulicom, ne prolazi nista. Jedan kamionet je skrenuo u ulicu kojom smo se kretali, upalio migavce i rekao da ce da nas vozi do grada. Pali bre..Samo nam fali jos neko sranje..gulimo pesaka, pa kako bude..Av, av..aaaa kucici!!!..Ne mogu da trcim sa velikim rancem i japankama, posebno sto su stvari od vlage mokre, a znojave smo kao prasici. Na ulici sam nasla neku staru metlu, pa sam je ponela sa sobom da bas mozemo da se odbranimo ako nas neki kucici napadnu. Jelena je umrla od smeha, ali se osecam sigurnije:)
Nailazi kombi sa uniformisanim licima, vojnici neki..Pocela sam da masem kao kreten. Stadose. Mi idemo do Tranga, ako idete u tom pravcu, mozete li da nas povezete. Sve stariji likovi, oko 50 god. Ono sto je vec pocelo da me smara su jedna te ista pitanja. Kad ste dosli, koliko ostajete, imate li smestaj i da li ste kupili karte. ili vezbaju engleski ili svako pokusava da dobije neki bon, neku proviziju ako te dovede. Ispricasmo se lepo sa njima, odvezli do centra, slikali se sa njima i krenuli da trazimo smestaj.

U Krabiju se sve zatvara rano, ali smo nasli bas dobru sobu. Uspela sam i da se iscenkam, bez obzira sto ostajemo samo jednu noc. Ujutru za Ao Nang ili Railay plazu! Po onome sto sam citala, Ao Nang je izvikana, treba ici za Railay..videcemo u hodu.