Friday 28 December 2012

Dan 19: Ronjenje u bazenu



 Vezba u bazenu. Prvi put sa bocom na ledjima, ronilacko odelo, povezi, odvezi, proveri..Da li si sve uradio pravilno, da nisi nesto zaboravio. Panika u glavi. Vezbe. Skini masku, napuni masku vodom do kraja, do pola, ravnoteza i odrzavanje balansa..U praksi je ipak dosta lakse, samo se treba opustiti i prepustiti. Srecaaa srecaa!!! Prvi zaron je trebao da bude sutra, ali je katolicki Bozic, pa smo trazili da pomerimo za 25.12. Veceras opet zurka!
E danas sredjivanje! Cisto da se malo unormalimo, mada meni bas bas odgovara ovaj apa-drapa fazon. Kao da sam u pidzami po ceo dan , i od toga moja mama ludi..ali volimmm tako!!

Fire show, plaza, muzika, cool ljudi, ne zelim da idem sa ovog ostrva! Da! Videcemo koja je prica za Koh Phangan, ali meni je ovo ludilo. Ovde treba provesti celu zimu. Uzeti bungalov ili kucicu uz plazu, pisati, citati, slikati, razmenjivati ideje i iskustva sa ljudima. To je zivot! Moram da smislim kako to da se izvede. Koliko god to izgledalo ovako ili onako, nisam spremna za posao od 9-17h! Ne zelim da prestanem da putujem! Kada se krv uzburka, kad adrenalin krene da me trese, nema stajanja! Krpe u ranac i put pod noge.
Vece sam zacinila, jednim buckanjem u bazenu!


No comments:

Post a Comment