Thursday 13 December 2012

Dan 2: Bangkok


Ogroman aerodrom, sve pod klimom, pa i dalje nemam predstavu sta nas ocekuje kada izadjemo.
Po samom izlasku iz aviona docekale su nas promoterke koje su delile sim kartice, pa smo jednu stvar sa spiska  "uraditi po dolasku" vec skinule.
Odrediste Khao San Road. Resile smo da idemo gradskim prevozom. Pultovi sa informacijama su tu, ali Tajlandjani pricaju tako tiho!!
Khao San Road

Prvi utisci:
Za grad koji ima preko 7 miliona stanovnika, Bangkok mi je nije delovao haoticno. Prevoz je fantasticno organizovan, ljudi predusetljivi, prosto za neverovati. Svi se nude za pomoc, bez da im se ista trazi.
"Talk to Thai man, sister" reci taksiste koji nam je objasnjavao kuda koja linija ide, kao da je to bilo jedino vazno sto je u tom trenutku trebao da radi. Videcemo da li ce tako misljenje ostati, da ne donosim opet brzoplete zakljucke.
                                                               Ulicna prodavacica hrane

Nasli guest house u gl.ulici, deluje pristojno. Ipak smo na proputovanju sa malim budzetom. Bitno nam je da je cisto i bezbedno, nikakav luksuz i bakraci..
Prva voznja tuk-tukom..ludo burazeru!!Otisle na zeleznicku stanicu da kupimo karte za Chiang Mai, jer kako sam citala po forumima i blogovima, moze da bude kriticno za mesta.
E jbga! Kaze covek kako nema mesta na nocnom vozu, vec da uzmemo preko dana..tu gubimo jedan ceo dan, neprakticno i nije po planu. Druga prepreka, zamenili smo novac na aerodromu tek toliko da imamo da platimo smetaj i jedemo, pa nismo imali dovoljno za karte..gde zameniti, kaze sve je zatvoreno..ponudio se da zameni po ne bas prihvatljivom kursu. Necemo. Otisli do informacija, zamenili novac, otisli na drugi salter i nasli karte za sutra, nocna voznja III klase. Ma sta sad, prezivecemo:)
Spominjala sam danas moje "jagodice bobice" (japanke), i nakon 3 min naletela na iste. Kupljeno.
Noc.
Simpaticna soba od podneva, vise ne izgleda isto. Pretvorila se u vibrirajucu kutiju. Nesto poput sobe nekog kluba sa ekstra basom i elementima treskanja..bice veselo..Toliko me stigao umor, da mi je bilo vazno samo da zmurim. Ventilator je radio ceo dan dok nas nije bilo, nikakve pomoci. D'umres!!
Istusirale smo se i samo se razvukle po krevetu..Jelena se toliko uzvrpoljila i pocela da psuje na svim mogucim jezicima, a ja sam samo sa "mhm mhm i da da" odgovarala..E, toliko sam bila umorna.. Ionako ovde ostajemo samo ovu noc. Nezgodno je samo to sto smo uplatile izlet za Floating market, Bridge on Kwai river& Tiger temple pa treba krenuti u 7 ujutru i celu noc posle provesti u vozu..ali kao sto rekoh, prezivecemo:)


No comments:

Post a Comment