Saturday 15 December 2012

Dan 10: Ao Nang, Railay& Phra Nang



Spavala sam kao beba, ali sam se probudila sa bolom u ocima. Osecam ocni pritisak i tesko mi je da drzim oci otvorene. Idemo na kupanje pa cemo videti..Pa necu se valjda razboleti. Bice da je one sinocne kise. Uzimamo camac za Railey i Phra Nang plazu. Raj na zemlji. Beli pesak, prozirna voda.
pravac plaza

 Ah, nisam ponela nista protiv temperature a osecam da mi glava gori. Sve je ostalo u malom rancu. Pitah par Engleza pored nas da nemaju slucajno nesto i zena mi dade lek, od koga mi se odmah prispavalo. Jeca je otisla da fotka pecinu dok sam ja kuntala. Kad sam se probudila  vec mi je bilo bolje. Popodne naprasno krene da pada kisa..pada i ne prestaje, a htele smo da ostanemo do zalaska sunca. To se nece desiti, tako da sam se po onom pljusku izbanjala i nauzivala. Nije mi se izlazilo uopste. Voda je bila pretopla.
 Pravi dan za chill.

Ona suga se povukla, dobro je.
Sutra opet ustajanje rano. Idemo na James Bond ostrvo.



No comments:

Post a Comment