Friday 28 December 2012

Dan 16: brod za Koh Tao

 Krenule iz Krabija. Ne mogu da opisem zadovoljstvo sto se ide iz ovog mesta. Ne znam kakav je Phuket, ali iskreno, i ne zanima me, cak sam od ljudi iz guesta cula da je u Krabiju bolje..Mozes onda misliti, na sta ono tamo lici..
Istok,istok!!
autobuska stanica
 750 bata nas je kostala autobuska i brodska karta. Vlaga, vrucina, komarci. Unervozila sam se k'o konj. Kombijem su nas dovezli do autobuske stanice i onda nas pustili da cekamo sat i po vremena.

 Suratthani luka, brod. E ako nesto od prevoza volim to su voz i brod. Ali, ovakav jos nisam videla. Kako su Tajlandjani sitniji gradjom od nas, tako su im i kreveti manjih razmera. Ovo je bilo jakoo jakoo smesno. Uzani duseci, jedan uz drugi, ko sardinice. Opet smo vezale rucke oko nogu. Kako da spavam?! jos sam kolenom pucketala non stop..Grr!! Sa moje leve strane neki Francuzi, nista im nije potaman, tu mi se nesto mrste, sa druge strane su Meksikanci, sa kojima smo dosli do luke, kao jedini putnici za Koh Tao. Lepo smo zablejali sa njima. Zatim nam se pridruzio Simon, Englez, pa smo motali cherry duvan. Svi onako u jednom velikom krevetu.
nocni brod

No comments:

Post a Comment