Tuesday 18 December 2012

Dan 11 : James Bond ostrvo


Ustale smo rano. Minibus dolazi po nas u 08.30h. Lagano pocinjem da se privikavam na voznju levom stranom.Usle smo medju prvima i  imale priliku da vidimo i ostala mesta.  Aaa, sto sam zadovoljna!! Na kraju bi bila prava ispala da smo otisle  na Railay beach. Ona plaza od juce pripada resort-u, sredjena i cista. Ova koja ne pripada resortu je malo dalje. Deluje prljavo, zapusteno, bez bilo kakvog preterivanja. Ipak su oni Svedjani bili upravu.
Ne znam sta tacno nije u redu sa nama, i sta moze da se ocekuje od ostrva koje ima ime James Bond??  Sam naziv  govori da je totalno komercijalizovano mesto.
Jelena na brodu
2,5h voznje minibusom, 35 min voznje brodom i eto nas na James Bond ostrvu. Prva stvar koja me iznervirala je pauza od 40 min na ostrvu! vozili smo se 3h da bi bili 30-40 min ovde?? A sve nacickano radnjicama, suvenirima, i kojekakvih drangulijama..suveniri su za mene cisto  bacanje para, skupljanje prasine. Magneti za frizider su ok, eventualno nesto za zid ( obozavam maske!  )
Na svakom cosku fotografi,  koji ce uraditi ludilo slike ( kako drzite ostrvo na dlanu i raznorazni James Bond tripovi). Mi smo iz Srbije, sinak!:) to kod nas ne prolazi!
Marija&Jelena


Sledeca stavka razgledanje brodom ili veslanje kanua. Odlucile smo se  za razgledanje.  Smejurija! Brodic nas je provozao u krug, 15 min recimo i to je bilo to. Pocinjem da verujem da ne treba uopste uplacivati nista od izleta ovde, ali se nadam da ce misljenje promeniti. Veslanje je trajalo mozda 25 min. Sa nama u grupi su bili Nemci, Englezi, neki Azijati ( ne bih znala odakle) Kada smo ih pitali kako im se cinilo, svi su bili odusevljeni..e to mi tek nije jasno. I mi smo prvi put ovde, jesmo putovale, ali ne vidim sta je ovde za divljenje. Idemo dalje..
Sledeca stavka: odlazak u muslimansko plutajuce selo na klopu. Pravimo pauzu od sat vemena za rucak i kupovinu..ali nas zaista ne zanima soping!!!                                                                                                                                      Klopa bila vrhunska!!:)) Napokon je njupko srecan! Neke ribe, piletina pecena i u nekom sosu od povrca, omeleti i naravno pirinac. Jeca i ja nismo ovoliko jele od kad smo dosle na Tajland.  Dale smo jos jednu sansu ljutoj supi ( za koju smo prethodno pitale da li je ljuta, "ne,nije") Tom Yum Kung i definitivno zavrsile pricu s tim. Vise se nece probavati! Sta je ljuto ako ovo nije?

Monkey temple :)) e ovo je vec kul..Nalazi se u ogromnoj pecini oko koje setaju majmuni. Ne smeju da se diraju ali im se moze bacati hrana. Jedino za to i deluju zainteresovani. Ulaz nam je bio ukljucen u cenu, a i da nije, staje samo 20 bata sto mu dodje oko 55 din.
Izlet smo zavsili posetom vodopadu, nista specijalno. Kisa je vec uveliko padala, pa smo samo protrcali da slikamo i krenuli. Prespavala sam skoro ceo put nazad.

No comments:

Post a Comment