Thursday 13 December 2012

Dan 1: let za Bangkok

Napokon je stigao i dan da se krene. Bojana me vozi na aerodrom, Jelena me vec cekala tamo..idemo..Let preko Moskve za Bangkok. Jedina stvar koja me plasila je da mi prtljag ne bude previse tezak, pa sam na kraju spakovala minimalno stvari. Tezina 12 kg.
Moskva, aerodrom. Opste je poznato kako Rusi piju mnogo, ali nisam ocekivala da ce tako biti i u avionu. Na samom ulasku su nas presreli neki Rusi, odvaljeni od zivota..o boze..sedamo na nasa mesta, ispred nas dve devojke, dvadesetak godina recimo, sa flasom..u nasem redu, dva momka sa polu popijenom flasom Jack-a, mrtvi pijani..ceo deo je zaudarao na alkohol..ne mogu da verujem da je tako nesto moguce na ovakvim letovima, ali jeste..
Sedista su bila prilicno neugodna, tako da od spavanja nije bilo nista..
Jedva cekam da stignemo :)

No comments:

Post a Comment