Saturday 15 December 2012

Dan 7: Bangkok ponovo



Vec pred ulazak u grad, osecala se sparina i vec poznati mirisi..Ovo mi ne prija, cekam samo da krenemo na obalu.
Po programu nam je obilazak grada. Krenucemo pesaka, bez zurbe, stati tamo gde nam se dopadne i ostati koliko zelimo. Sparina ubija. Na raskrsnici smo se raspricali sa Tajlandjaninom..hehe..gle cuda, radio u Crnoj Gori kao kuvar :) Predlozio nam je da uzmemo tuk-tuk jer je danas nacionalni praznik, pa ce nas trocasovna voznja kostati 50 centi! Secam se da sam na forumu procitala kako se jedan decko vozio ceo dan, za dz, dok su tuktukdzije skupljale neke bonove za gorivo. Kapiram da je i tad bio neki praznik.
tuktukdzija

 Vozale smo se po celom gradu, svuda nas je cekao. Zamolio nas da udjemo u neke turisticke agencije gde smo iz radoznalosti pitale za smestaj, prevoz, izlete..dranje!!! Kazu da su izleti po 100$ .Jedna prodavacica nas je bas slatko nasmejala. Dok smo pricale o smestaju, trazila sam da pokaze slike. Izvadila je letak, koji smo pitale da ponesemo. Kaze, ne moze, jedino ako uplatimo paket..hehehhe..vazi:)
Vece.
Mrtva sam od dima iz tuk-tuk-a, prljavog voza i seljakanja ali smo resile da cemo izaci poslednje vece. Ovde se skupljaju bekpekeri iz celog sveta, ili klinci po zavrsetku srednjih skola ili matorci koji zive u nekoj free style varijanti. Uzele smo pivo, koje nesto i ne volim   (rakija je za mene), ali je ovo Chang zaista dobro. Zacini isparavaju, non stop te neko vuce za rukav da kupis nesto, zovu na ping pong show (seksi predstave).
Jelena&ja

Celo vece mi su mi se vukle pantalone po zemlji i stopala toliko nakupila prasine, da sam izludela. Seli da popusimo cigaretu, i onda sam od zene koja pravi dredove uzela makaze i skratila pantalone..aaahh...kakvo olaksanje! Posto me bilo sramota da se setkam sa onako prljavim nogama, otisla sam do wc-a i oprala ih sa crevom za pranje guzice:)) Inace, Tajlandjani se peru posle velike nuzde, tako da na svim mestima imaju ta creva za pranje posle.
bakica&Jeca

Gangnam style i Makarena i tako neki hitovi, i lokalci koji djuskaju do iznemoglosti. Odlazimo do sobe, sutra opet pakovanje. Palimo za Trang.

No comments:

Post a Comment