Saturday 29 December 2012

Dan 23 : Full Moon Party


Kuliranje na plazi. Sunce, zvuci talasa i palminog lisca. Ulje od kokosa. Sokovi od svezeg voca i pogled ka suncu. Milina. Baan Tai plaza nije bas reprezentativna u odnosu na ostale do sada vidjene, ali daleko od toga da je losa :)

Nee! Opet me je ujelo neko cudo! Ima meduza na ovoj nasoj plazi, ali me nista nije opeklo. Osetila sam bas da me nesto glocnulo. Kao luda se non stop prskam onim cudima protiv komaraca i insekata, ali 'oce me zlotvori! Sredstva protiv komaraca je bespotrebno nositi. Ovde zaista imaju svega i svacega. Mi smo resile da uzmemo najjaci uljani sprej. O tome koliko je jako govori cinjenica da se skida lak sa noktiju nakon mazanja :)) Malo je oteklo, proci ce valjda :D


Haad Rin. Mesto gde se odrzava cuveni Full Moon party. Zanimljivo su osmislili celu pricu, malo malo pa neki moon..heheh..Half Moon, Black Moon, Full Moon. Marko, moj novi drugar koji me dosta uputio u celu situaciju kako za Tajland, tako i za ostale destinacije, do sada nije pogresio bukvalno ni u cemu. To vazi i za ovaj dogadjaj. Krenule smo prilicno rano. Nije jos bila guzva ali nije mnogo proslo kada se napunilo.


Sarenilo, fluorescentne boje, kofice, flasice, pesak, mesec. Razliciti stejdzevi od break beat-a, reggae-a, tehnoze i hit veceri srpska pesma??!!! No kiddin?! Da li je moguce? Ja nisam ni provalila koja je stvar u pitanju, pomislila sam da je grcka pesma u pocetku. I jeste, samo je ovo nasa neka obrada, od Australije do Amerike ili tako nesto...Djuskala sam svejedno, ali ejjj!!Whatever! Da imam 20 godina, ovo bi verovatno bio dogadjaj mog zivota, ali kako nemam i dalje glasam za Jungle party!
 Valjda ce biti jos jedan dok smo tu :)

\

No comments:

Post a Comment