Monday 18 February 2013

Dan 66: Mui Ne


Nisam spremna za rastanak. Necu biti tuzna, obecala sam , ali mi je tesko.
Od momenta kada smo se upoznali nismo se razdvojili ni sat vremena. Nisam do sada o tome razmisljala ali je tako. Ide mi se kuci.

Uzele smo karte za Mui Ne, u 15h a Jon pali za Dubai veceras, pa za Abu Dhabi.
Samo razmisljam o tome kako ce biti kad se vratim, gde, sta, kako..Ne, ne..ne smem nikako da se opteretim, lepo je ovako kako je..Opusti se. Bice kako treba da bude, zlatno pravilo.
                                        
Mui Ne. Stanica.
*Ovo cudo kod pete mi se upalilo opet, eto kad necu da nosim carape na japanke :) bolje mi je bilo dok sam bila u patikama.
Sve natpisi na ruskom. Pravo turisticko mesto. Cene udaraju po usima. Smestaj od 30-60$ za noc. Veceras je jos Nova god. uf uf..raspadam se! Jos od Jonovog rodjendana, pa od sinocnog ludovanja i sve me stize.
Nasleteli smo na finu sobu za 15$, ali imaju slobodnu samo za jedno vece.
Na kraju smo stvarno imali srece. Dobili smo sjajnu sobu od 45$ za 15$ ! sazalili su se kad su nas videli onako raspale i umorne od " puta" na novogodisnje vece. Ko sirocici...hahahahha:) Moje zelene salvare se potpuno raspadaju, torbu ne mogu da nosim vise, mnogo mi je tesko. Konstantno bacam stvari ali mi torba ne postaje laksa. KAKO?
Pita Jelena jel izlazimo? Jedva sam se istusirala, ali ajde izacicemo na jedno pice.
Sredile se malo i zapalile u DJ station. U LP pise da je ok mesto.


 Ocigledno da drzi neki Rus, jer nije bilo nikog osim Rusa. Muzika je odlicna! Oni su obuceni katastrofa ali zato djuskaju fenomenalno! Od 2 mojita sam bila pijana pijana. Nismo se mnogo zadrzavale, dosta je. Idemo da kuntamo.

No comments:

Post a Comment