Sunday 17 February 2013

Dan 65: Cu Chi tuneli i vece u Lush-u


U 8.00 ispred agencije koja se nalazila na 3 min od sobe.
Vodic Moon, se jedva cuo. Sami tuneli i prica me zaista nije ostavila bez teksta. I sad nesto razmisljam kako li moji turisti dozivljavaju izlete na koje idu. Do sada, sve do jednog, nije bilo nista ama bas nista posebno. Ali James Bond ostrvo i dalje vodi prvo mesto u nasem izboru izleta.

Samo da kupite suvenire, da pucate iz puske ili kalasnjikova. 10 metaka za 17$ ako se ne varam. Kupite ciniju, kupite, kupite, kupite.

Posle podne smo se vratili sa izleta, klopali i malo odmorili jer cemo veceras napraviti haos. I bi haos! Htela sam da se obucem malo lepse i sad posto nemam problem sa parama, resila sam da kupim nesto. Uzeh crnu haljinu. Zadovoljna sam. Nemam obucu za haljinu, ali cipele ne zelim da kupujem, niti mogu da ih vucaram sa sobom. Patike se ne slazu, ali ce morati da se uklope veceras, jer planiram da igram do iznemoglosti a u japankama to nece biti izvodljivo.
Gospodin Cajnik i gospodjica Bosonoga, ovoga puta u drugacijem izdanju su zapalili podijum! :) Odlicna noc!


No comments:

Post a Comment