Sunday 17 February 2013

Dan 64: Saigon


Trebali smo da se odjavimo do 14h. Pakovanje i odlazak do Jece.
Nas dve cemo da obilazimo grad malo a popodne cemo se naci sa Jon-om da idemo zajedno do Skydesk-a.


Ah, opet sam zaboravila da kazem problem koji se provlacio vec 5,6 dana. Nisam mogla da koristim karticu. Jos od povratka sa Bamboo island-a, ne mogu da podignem nikakav kes. Da je to bio problem od dolaska u Kambodzu, pa da razumem, ali sam vec podizala novac i na kartici imam jos para.
Zvala sam mamu da proveri o cemu se radi, kaze da moze. Ali ne kaze mackurina s pocetka da su je pokrali u Bgu, i uzeli sve kartice, pa su zato u banci blokirali sve zivo! Ne, to ne kaze!
Elem, moji racuni su nesto komplikovani jer su vezani za Grcku banku koja je postala Vojvodjanska bla bla, pa imam silne racune koji su vezani jedni za druge, da ni ovi iz banke ne mogu to da rese i da mi ostave 2. Tako je i cela situacija trajala za mene podugo. Uglavnom, odlazim do banke da podignem direktno kod njih, sve je ok, cekam vec desetak minuta i na kraju dobijam odgovor da moja kartica nema 16 brojeva, pa je nemoguce podici tu. Odlepicu! Izlazim i odlazim do prvog sledeceg bankomata i bam!! Pare, pare,pare!!! ah rasterecenja! Od Jelene sam vec uzela 100, od Jona 100, ali mi to stvara opterecenje. Necu nikome nista da dugujem ni da razmisljam o tome. Zvala sam cak i moje Ruse da mi pomognu, ali sada nece biti potrebe.

U gradu se sprema parada povodom Nove godine, dosta decice u kostimima na sve strane, prava praznicna atmosfera.

Idemo do Skydesk-a, lepo ali nista spektakulatno.
Veceras odmaramo, treba da se ustane rano. Idemo u Cu Chi tunele.

No comments:

Post a Comment