Monday 11 February 2013

Dan 50 : vatra na plazi



Ne znam da li sam spominjala ko je sve sa nama.
Svaba je normalno clan porodice, i on ide svuda. Tu su drugi Steve( zvacemo ga Jessy) i Adam ( Englezi) i Hariet sa Novog Zelanda.

Podatak o svadbi ih je odusevio, osim Jessija i Hariet. Nista, budim Jelenu, Svabu i Adama i idemo oko 7.
Joe, vlasnik bungalova gde smo, je rekao da cemo moci da vidimo prave obicaje ako dodjemo malo ranije.
Sinoc sam stavila alarm u 6. Nije zvonioooo!!!! Probudila me vrucina. Vec je 10.30..E, jbga!
Promuvale smo se preko dana, slikale se sa mladom.




Vec par veceri unazad pricamo o vatri koju cemo paliti na plazi, ovo je prvo vece kad cemo to i uraditi. Podsetilo me na  prvo putovanje, kod Marion. Nemacka, zemlja piva, mesa  i kobasica, reda i pravila, i funkcionisanja istih.Sedenja i kuliranja na poljima, parkovima, jezerima. Bilo gde i bilo kada. Tako me i konstantno paljenje sveca, mirisljivih stapica, vatre, vraca u vreme kada sam imala sedamnaest godina.
Svaba je odradio kompletnu pripremu, sve spremno.
 Kambodzijski viski ( cena flase 1$ ) i nocna meseceva kupka.


No comments:

Post a Comment