Tuesday 12 February 2013

Dan 51-52 : muka


Dani ne prolaze, lete. Ne razumem kako, ali je tako. Smesna mi je sama pomisao da sam u Kambodzi htela najmanje vremena da provedem. Bila sam bukvalno u fazonu, daj da vidimo Angkor Wat i da palimo za Laos. Ali mi se ne ide odavde uopste. Vec smo kratki sa vremenom, ali niko ne mari. Svima nam je lepo.
Probudila sam se sa nekom mucninom. Neeee! Nisam kilava, sta mi se desava!!
Idem do Francuza ( mesto gde smo cesto jeli)  da doruckujem, bice mi bolje. Cim sam dosla tamo, pocelo je da mi se manta po glavi. Ne mogu nista da jedem. Uzecu vodu samo.
Prebledela sam na trenutak, poceo je da me obliva hladan znoj! Ovo mi se prvi put desilo kad su dolazili Theofilos i Petros za Beograd. Preplasila sam se na smrt!
Bacih peglu, ali i dalje nije kako treba. Necu opet da se cimam po zdravstvenim ustanovama..ne, ne...Dodjoh do sanka da pricam sa Francuzem i njegovom zenom, da mi daju neki kontakt za slucaj da ipak mora da se ide kod lekara. Kaze njegova zena da bi bilo pametno da odem da se izmasiram da me zagreju lepo, odmorim, pa ako mi ne bude bolje da vidimo sta cemo.

 Prvu masazu u Aziji sam imala bas na Otresu. Ali, to nije sve. Zena koja me masirala se zove Srai ( sigurno se ovako ne pise, ali nema veze). Masaza me nije oborila s nogu da budem iskrena, ali sam bila toliko raspolozena tog dana, pa sam zelela i nju da oraspolozim. Oki Srai, sad ja tebe da izmasiram malo. Gleda me zacudjeno, ne zna da li se salim ili ne :)
Leze ona na ledja onako obucena. Ne, ne, draga moja..skidaj to :))
Malo se zarumenela, i kako je i ona tapacirana kao ja, nije jos bas bilo lagodno. Elem, leze ona a meni jos veci merak. Prolaze ostali prodavacice i maserke, sve zabezeknute gledaju sta se desava. Nisam je masirala sat vremena, ali 20-25 min jesam sigurno. Ima 28 god i troje dece. Ovde je skoro nemoguce odrediti ko koliko godina ima. Platih joj moju masazu i izgrlismo se za kraj. E, od tog dana Srai se svakog dana javljala samo da me pozdravi i nekako smo stvorili neki odnos.

Htela sam da me masira niko drugi do Srai. Znam da ce naici u periodu od max sat vremena. I kako krenuh od Francuza ka Joe's guestu naleteh bas na nju. Srai, idemo, molim te..Nije mi dobro, jako me boli stomak, ucini nesto.
Potpuno se predala. Onaj osecaj kao kad si dete, pa ti nije dobro, pa te mama drzi sakom za stomak. Sve ti toplo, osecas energiju i emociju. Izlecena.
Lezala sam tako na suncu i sve mi je bilo potaman.

No comments:

Post a Comment