Friday 15 February 2013

Dan 56-57 : Koh Ru- Honeymoon :D



Po samom dolasku na Koh Ru, razocarenje. Nema veze sa fotografijama koje sam videla na googlu. Zasto? zasto? nista, mozda onda uspemo da se vratimo onim brodom u 14h pa da palimo za Koh Rong. Bas bezveze. Toliko sam toga cula, i ne zelim da mi se ovo osecanje narusava u bilo kom smislu.



Idemo na drugu stranu ostrva. Postoje samo 2 plaze, mali broj ljudi, dva bara i to je to.
Na drugoj strani je lepse. Dosta je drugacije od onoga sto smo imali na Koh Rong  Samloem-u.
Nasli smo bungalov, poslednji opet. Dnevni boravak, spavaca soba na spratu, tus i veranda sa pogledom na more. Tako romanticno, tako posebno.
Ljubav cveta! Da, sto se mene tice ja sam bila na medenom mesecu. Dok smo lezali na plazi, slucajuci talase zaista sam to i pomislila. Nikad nisam ni razmisljala o medenom mesecu. Jesam o udaji, ali medenom mesecu ne. Odakle to poredjenje sa medenim mesecom, nemam blage veze, ali da, to su mi bile misli. Osecanje leprsavo, krajnje zaljubljeno i ususkano, momenti kada ti je sve lepo i toplo i nista te ne mrzi, pa jos sve to na plazi gde nema skoro nikog.
Pomislila sam na trenutak da to i izgovorim, ali sam se ugrizla za jezik.


Nije proslo puno vremena kada je Jon izgovorio bas tu recenicu!! I onda smo poceli da pricamo ljudima da smo ovde zaista na medenom mesecu..:)))))
I sada ne skidam osmeh sa lica dok pisem o tome.
Heaven i'm in heaven!

No comments:

Post a Comment