Saturday 16 February 2013

Dan 58- 60: Odlazak za Siem Reap


Umesto da krene za Vijetnam, Jon ce ici sa nama za Siem. To je vec odluceno. Jeste bio vec, jeste voznja od 14h, ali ides tamo gde te srce vodi. Ides tamo gde mislis da je ispravno da ides.
Autobus sa krevetima za spavanje,  milina. Nece biti tako lose.

Stigli smo jos nije svanulo. Iza velike kapije se naziru glasovi tuktukdzija. Kad navrnu pregazice nas sve.
Smestaj smo nasli odmah. Siem Reap temple villa. Dobro izgleda, samo smo dobili prljave peskire!!
Treba da se cujemo i vidimo sa Danom. Ona zivi u Siemu.
Predlozila je da se ide za floating village, samo sto u kolima nema mesta za nas troje. Nista, neka Jelena ide sa Danom, a Jon i ja cemo doci tamo. Dogovorili smo cenu za tuk tuk, da nas odveze do luke gde se uzima brod do plutajuceg sela. Ono sto nam niko nije rekao jeste da postoje 2 luke, priblizno isto udaljene, na suprotnim stranama. Karte su bile preskupe, Dana se javila da su u drugoj luci. Kazemo tuktukdziji da nas vozi do druge luke, on trazi jos 20$ za to i tu krece rasprava. 12-15$ kosta tuk tuk za ceo dan, kakav je ovo bezobrazluk!
Odustajemo! Odosmo mi na krokodilsku farmu i obilazak, pa cemo se naci kasnije.


Posto nas tuktukdzija nije hteo da nas vrati, zaustavili smo motor taksi. Moj dvometras i ja zajedno sa vozacem motora. Kako smo se spakovali nas troje onako, ne znam, ali smo se spakovali. Jon je seo do vozaca, ja sam svoje noge prebacila preko njegovih i drzala se rukama za njega, dok je on rukama drzao moje noge :) Pis zivi! da sam mogla to da snimim samo :))

Krokodilska farma je obicna glupost. Tu dovode ruske turiste da im uvaljulju posle suvenire od po 100 $.
Popodne smo isli uz indijsku klopu i kupanje na bazenu.

No comments:

Post a Comment