Saturday 9 November 2013

Nove pustolovine - polazak za Japan

Od kad sam se vratila sa sezone, ne znam sta me je snaslo. Nisam imala vremena da se spremam za novo putovanje, ali volje za novim destinacijama, uvek imam. Pa sam resila, da krenem bez opterecenja i pripreme, pa kako bude. Takva odluka mi nije bas svojstvena, iako su me odredjeni savetovali da je tako najbolje. Provericemo :) Ove zime idemo za Japan, Kinu, Filipine i Indoneziju. Jelena i ja, opet u akciji.
Tako sam u sredu saznala, da ne putujemo u cetvratak vec u petak, pa nisam morala da zurim sa pakovanjem ( koje sam zapocela jos u ponedeljak). Toliko sam se opustila, da sam pantalone susila uz pomoc klime u 02.00h ujutru!
Ali to nije sve.
U 03.00h sam se setila da nisam zapisala adresu hotela,u kom smo smestene, i da ce me Jelena zadaviditi. Nalazim mapu, slikam, zapisujem najblizu metro stanicu.To je dovoljno, snaci cemo se. Ponovo vadim sve stvari iz torbe i muci me cinjenica da mi je torba teska. Da li mi zaista trebaju sve te stvari? Moram imati tople stvari jer ce u Kini biti hladno, a trebaju mi i stvari za 30C. 13,5kg teska torba. Vec je 04.30h, idem da legnem, ustaje se u 08.00h.

No comments:

Post a Comment