Sunday 24 November 2013

Dan 6 : Stapici odlucili, medjutim

Od sinoc se osecam razoreno. Ne mogu da se opustim uopste,niti sam pametna sta nam je ciniti. Danas mi to vec ne deluje tako dramaticno. Da, jeste bio najveci tajfun u istoriji tog podrucja, ali taj tajfun je prosao i to je to.Ide mi se jako na Filipine, jako! Jedva cekamo samo da se spustimo negde da obalu, ali opet ako je sve razoreno i ljudi su bez krova nad glavom, vlada glad i nemastina, o kakvom odmoru i plazi mi pricamo?? I tako naizmenicno ceo dan. Bezveze je da nam ovako proleti posledji dan u gradu koji je ostavio tako jak utisak.

Odosmo da se sunjamo po Asakusi.
Neka bude ovako. Idemo do Senso-ji hrama opet, pa cemo izvlaciti stapice. Sve dok nam se ne poklopi isti odgovor, bio dobar ili los, necemo stati i neka nam to bude znak da li trebamo da idemo na Filipine ili ne.



hram Senso-ji 
Kojom brzinom su se stapici izvlacili, takvo je to uzbudjenje bilo ( dajte nam neki znak !!! hahahahhah i u sebi cujem glas moje mame, koja mi govori da nisam normalna ali se suzdrzava od daljeg komentarisanja.
Stapici su odlucili, idemo ! Istinski me obuzela radost, kao da ce se zaista neko cudo desiti i da cemo se provesti fenomenalno!I radost cveta.


Ako ne znas kako da sebi zasladis dan, a ti kreni od sladoleda.
Uzecemo neke od ovih njihovih ludackim ukusa: zelenog caja, pasulja, ruze, grozdja, crvenog slatkog krompira..



Jelena je uzela od pasulja, ja od krompira.Njeno je bilo slankasto a moje slatko..nismo navikli, sta znam..Nije super, ali nije ni gadno a trip nam je bio da probamo bas tako nesto.
 Receno nam je da se obavezno proba tempura ovde. ( przena riba,morski plodovi i povrce sa pirincem). Odvalile smo se od klope J
tempura


Vracamo se u hotel i ponovo pocinje agonija oko Filipina.
Prvo cemo da se spakujemo jer sutra krecemo poprilicno rano i bicemo u frci svakako.
Nastavljamo da citamo gde ici i sta raditi . Da, necemo ici na Filipine. Odluka je pala, idemo na Tajland. Pitacemo da nam zamene kartu ako je to moguce, posto ista kompanije ( Philippine Airlines) ima let i iz Pekinga za Bangkok, pa cemo doplatiti razliku u ceni a za drugu kartu koja je iz Manile za Denpasar cemo uzeti samo takse nazad i kupiti kartu iz BKK za bilo gde u Indoneziji. Opet sreca! J idemo na Koh Phangan J
Otkazale smo kartu iz Manile za Cebu.

No comments:

Post a Comment