Tuesday 4 March 2014

Dan 54: Seminjak- Nova Godina

I dalje nemamo plan gde cemo za Novu Godinu. Nakon jucerasnjeg dana, meni se u Kutu ne ide niposto. Tes poznaje sefa fensi restorana “ Bistrot” i pozvane smo da budemo gosti, kako u restoranu, tako u njegovoj gostinjskoj vili.
Ja sam malo skepticna povodom tog pozivanja u kucu, ali opet ona ga poznaje i necemo se tu zadrzavati .Medjutim, smestaj u Sanuru je placen do 01.01.
Varijante su nam sledece:
- da odemo taksijem, vratimo se taksijem, sto u vreme novogodisnje noci nece biti jeftino, tako da otpada
- da odemo i vratimo se skuterom, pa da ja odem taksijem do aerodroma. Ni to ne dolazi u obzir, jer onda niko od nas ne moze da se opusti niti pije. Ja sigurno necu preterati u picu, jer znam koliko mi je bilo lose kad sam napustala Boracay, mamurna i bolesna od pica
- da ne idemo za Seminjak uopste i ostanemo u Sanuru
-da pokupimo sve stvari, odemo za Seminjak kod kuvara, ja odande krenem na aerodrom, a Tes krene za Ubud.
Odluka je pala. Ako uspemo da dobijemo nesto para nazad za smestaj, bar da se pokrijemo za prevoz do Seminjaka idemo tamo. Gazdarica je rekla da je moguce da dobijemo pare nazad!! Yuhuu!! U medjuvremenu se na vratima sobe pojavljuje lik od koga smo iznajmile skuter, kao porucen ( nevera!!!!), izvukosmo i od njega 40.000 rupija nazad :D
U 10 min mi se toliko slosilo! Odjednom! Muka mi je jako, i spava mi se. Povracala sam 2 puta za tih deset minuta??? Ne znam od cega moze da bude.
Gazdarica se vraca i kaze: “ Marija, ali ti si bukirala preko booking.com, necete moci da dobijete pare nazad”. Pih!!! Proveri jos jednom u njihovim uslovima, kazem.
Nakon par minuta, eto je nazad ponovo. Dobili smo tacno toliko koliko nam je trebalo za prevoz. U dinar! Ups, mislim rupi.
U kolima mi je opet bilo muka. Juce sam jela nudle sa grilovanim piletom, i voce ujutru. Pocinje tripovanje oko insekata opet..ma ako je trovanje, prezivecu..( I onda se molis da si se otrovao :P)
Nevidjena guzva. Preko 2,5 sata smo putovale do Seminjaka.Dva sata sam lezala za zadnjem sedistu i dremala u pauzama od povracanja. I bas kada sam rekla da mi je najbolja godina do sada ( I zaista jeste bila 2013.), ovako da je ispratim.
Nije me zanimalo sto je NG, jedino me brinulo kako cu sutra za Flores.
Cim smo stigle u Seminjak, pokupile smo kljuceve od gostinjskog smestaja, i otisle tamo. Tusiranje i kunt. Tes se jako smorila, ali sta da radim. Dogovorile smo se, posto ne zelim nikome da kvarim novogodisnje vece, da ako mi bude lose, ja se vracam nazad taksijem, a ona ide u provod dalje. Ako bude ostala sa mnom, ja cu se osecati lose sto nekom kvarim trip, iovako cu spavati, pa nema poente.
Kad smo se probudile, vec mi je bilo bolje. Sredile smo se fino i otisle za Bistrot.
Auuuuuuu!!! Vecera  la master chef!! Bukvalno! Taman kad sam pomislila da je sa mukom gotovo, ista prica je pocela da se ponavlja. I kada je sef dosao da nas pita kako nam se dopala klopa, samo sam se nasmejala kada je Tes odgovorila da sam sve ispovracala.
 Novogodisnja vecera je kostala 120$ po osobi!! Kuvar je zavrsio sa poslom oko 23h, a onda smo sa ostatkom poznanika od Tes, otisli do kluba.
Espresso margarita! Mozda mi od toga bude bolje :D Medjutim, nije bilo..Ostala sam jos malcice, pozelela im dobar provod i otisla da spavam. Spakovala sam se odmah do dolasku u sobu, da mi bude manje mucno ujutru, i dogovorila sa taksistom koji me dovezao, da dodje po mene ujutru i odveze na aerodrom.
Srecna Nova godina !! znam da ce biti luda, znam to i osecam!

No comments:

Post a Comment