Tuesday 4 March 2014

Dan 52: Seminyak


Kao tri ispijena praseta, setali smo plazom..Ne znam da li je od vrucine ili od jucerasnje voznje..Seminjak ostavljamo za zalazak i veceru, nismo ni bili na plazi u Sanuru!!!
Plaza je dugacka, cista, ali nikakvo ludilo.
Predlog za Sanur, sam dobila od Indonezanina koji zivi u Kanadi, da je dobro za odmor i da nema klinaca kao u Kuti, vec su stariji. E sad, to stariji, ja sam ocekivala stariji od ljudi koji dolaze u Kutu, a ne stari ljudi! Jer stariji i stari, nije isto 8-)


Bilo kako bilo, nismo se tu zadrzavali, pa nije bilo ni vazno. Sredili smo se, najbolje smo se mogli, i krenuli za Seminjak. Sat i po do tamo, I dva sata nazad, jer smo se opet izgubili.
Plaza Seminjaka je nastavak plaze u Kuti. Ima lepih ulica sa setanje sa fino sredjenim radnjicama..Ponovo smo gladni, tako da idemo prvo da klopamo, a posle da
razgledamo radnje..ja cu samo da razgledam, jer niti mogu da vucem stvari jos mesec dana, niti imam para za to..Ako mi ostane para dan, dva pred polazak za Bg, mozda i kupim nesto, ali ne verujem..
Atmosfera na plazi me podsetila na Boracay, s tim sto je na Boracay-u lepse!
Lazzy bag-ovi, ziva muzika i dobra klopa..Supice, nudle, rakovi u chili sosu, svezi sokovi, mojito i choco brownie..

No comments:

Post a Comment