Tuesday 4 March 2014

Dan 50-51: Sanur-Jimbaran-Bingin-Ulu Watu


Za Sanur smo krenule u 15h popodne, jer je Tes imala zavrsni ispit i ronjenje tog dana.
Mogla sam da krenem brodom u 08.30 za Lombok, ali mi je razlika 50.000 ( malo jace od 3e) a lepse mi je i sigurnije da putujemo zajedno.
Bozeeeee….voznja brzim brodom mi je presela..Truckali smo non stop, more je bilo jako nemirno, a voznja nikako da se zavrsi. Posle skoro 3h (  ne bi trebalo toliko da traje), stigli smo u Padang Bay, odakle kombijem idemo za Sanur.
Sa Roel-om sam se vec dogovorila da se nadjemo u Sanuru. Takva me radost obuzela kad sam mu videla lice po izlasku iz kombija.
Smestaj nam je bio bolji nego sto sam ocekivala.
 Otisli smo na veceru svo troje, a zatim na spavanjac. Umorni smo.

Sledeceg jutra skuterima krecemo za Jimbaran-Bingin-Ulu Watu. Celodnevna tura :)
Pogodila sam dobru cenu za skuter 40.000 rupija po danu.
Roel ce morati da plati 50.000r, jer smo mi uzele na 4 dana, a on samo na dva.
Prvo idemo na aerodrome da vidimo sta se desava sa mojom kartom, jer u Sanuru 
nismo uspeli da nadjemo nijednu oficijalnu Merpati agenciju.
Sve se cini blizu na mapi, ali nije bas tako, i guzve u prevozu su neverovatne!
Karta je bila rezervisana, medjutim nije placena, tako da sam kupila na aerodromu, I jos me izasla 20.000 rupija jeftinije. Definitvno idem za Flores 01.01.2014.
Jutarnji je let, ali je razlika u ceni 500.000r, pa nema diskusije.
 Sad mozemo gde hocete i kako hocete, veliko rasterecenje.
Vec smo bili odlagneli pa nam je prva stanica bila riblja pijaca u Jimbaranu.


Veliki izbor skoljki,lignji, hobotnica, racica i naravno ribe. Uzeli smo velikog belog snapera, tunu, shrimps, i lignje. Ovo je najukusniji obrok koji sam imala na Baliju. Bili smo siti, ali je bilo grehota ostavljati ovako ukusnu hranu

.
Vreme je za plazu. Na putu do hrama nam se nalazi surferska plaza Bingin, tu cemo provesti oko sat, dva i onda krenuti na Ulu Watu.
Put do plaze se cinio beskonacnim! Sve tu je, tu je, ali nije..Vozili smo se preko sat vremena i kada smo stigli, na parking upitasmo ljude kakva je plaza, odgovorise bezveze!!! Haha)) Roel poce da se izvinjava na predlogu da se dodje ovamo..Kakve veze ima, mogla je biti bilo cija ideja..Plaza nije uopste bila bezveze, ali kao sto smo od pocetka znali, surferska je, tako da nema bas nekog kupanja. Tu smo upoznali Francusa Robina, sa kojim smo nastavili dalje ka hramu. Bio je ovde nekoliko puta, pa necemo lutati, jer zna put.
Hram se nalazi na samoj litici, ali meni zalazak nije bio spektakularan. U to vreme pocinje I predstava tradicionalnog Kacak plesa ( za koji se posebno kupuje karta 80.000).
Vec je pao mrak, a treba voziti nazad. Da, putovali smo vise od dva sata, jer ne znamo put, a nocu sve izgleda drugacije..Na kruznim tokovima oznake nisu bile tacne, pa smo par puta kruzili,kruzili,kruzili..Nakon 3h otprilike smo se vratili nazad..Klopa I spavanjac..Odvaljuje me dupe od sedenja na motoru..Plan i program za sutra je bleja u Seminjaku.


No comments:

Post a Comment